Laatste daagjes Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu Laatste daagjes Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes Melbourne

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

05 Januari 2007 | Australië, Melbourne

G'day mates!

Iedereen de feestdagen een beetje overleefd!?
Ik zal even kort vertellen hoe mijn feestdagen zijn geweest: Kerstavond had ik toch alsnog vrij gekregen van werk, dus ben gaan stappen! Eerste Kerstdag hadden we een barbeque kerstlunch in het hostel, was te slecht weer voor een barbie op het strand, het was koud en regende! Daarna deden we Secret Santa, ik heb een beauty pakketje gekregen, niet dat ik dat nodig heb maar goed, moehaha ;) Ik had Pete en ik had voor hem een sleutelhanger van Stewie van de serie Family Guy gekocht, erg grappige animatieserie, probeer een dvdtje ervan mee naar huis te nemen. Daarna zijn we de kroeg ingegaan en 's avonds nog uit eten. Tweede Kerstdag mocht ik na vier uur werken stoppen, want het was te rustig, ben toen nog even gaan shoppen en 's avonds weer de hort op. Oudjaarsavond was ik op het strand, echt supergaaf, ze hadden daar dj's en vuurwerk. Ik heb alleen sommige stukken gemist omdat ik om tien uur al helemaal zat was, ja sorry mam voor ons vage emotionele telefoongesprek, maar was super om je weer te horen en effe te kletsen en dat geldt ook voor alle andere telefoongesprekken :) , echt superavondje. WE zijn die avond ook nog gaan stappen in The Elephant, kroeg onder het hostel. Nieuwjaarsdag moest ik eigenlijk werken, maar ik heb de afgelopen week opgezegd omdat ik de laatste week in Melbourne vrij wilde zijn, dus die dag was recoverdag. Dat waren mijn feestdagen, kortom geen kerstgevoel, maar wel echt een super ervaring!!
Overmorgen is het dan zover, als de situatie op Fiji hetzelfde blijft vertrek ik in de nacht van zondag op maandag naar Fiji na 3,5 maand in Melbourne! Kijk er erg naar uit, zal het hier ook zeker missen, maar ben ook toe aan iets anders. Ik heb echt nog helemaal niks geboekt voor Fiji, ga zo een hostel regelen en dan zie ik het wel als ik daar kom.
Maaike is nu ook weer hier, samen met haar zus en moeder die zijn overgekomen, dus dat worden vast nog leuke dagen hier. Manon is vertrokken naar Nieuw-Zeeland. En Claudia is ook hier op bliksembezoek, ik ken haar van Gingin, Perth en Broome.
22 Januari kom ik terug aan in Sydney en wat ik dan ga doen, geen idee.. Hopelijk gaat alles goed met de aanvraag van het toeristenvisum en dan zie ik het wel, ik hou jullie op de hoogte.
Ragna, nog hartstikke bedankt voor die enorme lading muziek die je me hebt gestuurd! Samen met de boodschapjes die ik zojuist heb gedaan ben ik er zo goed als helemaal klaar voor om twee weken te relaxen op Fiji.
Mijn vader en Renate hebben me nog een hartstikke leuk pakket gestuurd vanuit Nederland, super bedankt! Wat was de inhoud? Het absolute hoogtepunt waren de paprika chips!! Verder zat er chocola en drop in en uiteraard wat humor, ik ben zo blij met de kaart van Rome, die had mijn pa erbij gedaan onder het mom van altijd handig, super komisch en een ledenpaspoort van de Rabobank, altijd al willen hebben!!
Nou ik heb weer genoeg gekletst! Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!! Mijn tijd op Fiji zullen jullie niet veel van me horen, want mijn telefoon doet het daar niet en het is serieus zo dat ze alleen in Nadi internet hebben, dat is de plaats waar ik aankom, op de eilanden waar ik de meste tijd zal zitten zijn er geen communicatiemogelijkheden, dus dan weten jullie dat.
En oh ja, nog vijf daagjes en dan is het precies een jaar geleden dat ik vertrokken ben, raar idee man, had nooit verwacht zolang weg te blijven! Die dag ga ik een mega grote cocktail drinken op Fiji!
Nou pas goed op jullie zelf, ik mis jullie en ik laat weer van me horen als ik terugben in Australië!!

Kus en knuffel van Juudje

  • 05 Januari 2007 - 08:06

    Nadine:

    Hey Juud!

    Jij natuurlijk de beste wensen voor 2007! Leuk om te lezen dat je super hebt vermaakt! Veel plezier in Fiji en tot lees!

    x Nadine

  • 05 Januari 2007 - 08:54

    Stewie:

    Victory is mine!
    ps. Crazy joe= lekker

  • 05 Januari 2007 - 11:42

    Mariska:

    Heb je het nummer van Disco Dave voor me? Hij is echt HOT ;-). Serieus even: je foto's zien er super uit! Moest wel even slikken toen ik las dat je inderdaad al bijna een jaar weg bent..Jeee, wat gaat de tijd snel! Liefs, Mariska

  • 07 Januari 2007 - 17:45

    Judith:

    Geniet van je cocktail!
    Wij missen jou ook!
    Liefs Juud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 55911

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: