Ik heb nu toch wat meegemaakt!! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van judithsteijven - WaarBenJij.nu Ik heb nu toch wat meegemaakt!! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Ik heb nu toch wat meegemaakt!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

08 Januari 2007 | Fiji, Nadi

Lieve allemaal,

Ik moet het even kwijt hoor, wat ik vannacht toch heb meegemaakt! Mijn vlucht naar Nadi zou eigenlijk 23:59 uur vertrekken, alles verliep nog volgens plan, we stonden al op de baan om op te stijgen, kreeg de piloot opeens een melding dat er iets fout was met één of andere box, lekker vaag! Ze konden het niet meteen verhelpen, dus we moesten terug naar de gate. Daar hebben we dus maar liefst 3 uur gestaan, mocht het vliegtuig niet uit, de communicatie was er niet, dus ik kreeg het er spaans benauwd van. Ben naar de stewardessen gegaan en heb gezegd dat als er echt een groot mankement was ik niet meer mee wilde met deze vlucht. Er was ook veel rumour in het vliegtuig van mensen die het niet meer zagen zitten. Er werd steeds weer meer 'trouble' ontdekt zoals ze het noemden. Gelukkig zat ik naast een engelse meid Emma die me erg geruststelde, dankzij haar zit ik hier nu. Opeens werd er dus omgeroepen dat we gingen, er werd helemaal niet gezegd of het mankement nu verholpen was, echt overtuigd was ik niet, maar je kon er niks meer van zeggen en we stegen op. Ze zeiden tegen me dat we zoveel vertraging hadden omdat de radio het dus eerst niet deed, maar ik zat bij de vleugel en daar liepen ze de hele tijd mee te testen. Al met al is dit een ervaring die me nog lang bijblijft, was echt goed bang, vind het ook niet super dat ik natuurlijk nog de terugvlucht als vooruitzicht heb, maar goed, ga voor nu maar even lekker genieten van Fiji! Heb ook een Ierse meid leren kennen die ook op de vlucht zat en die denkt er ook precies hetzelfde over. Woensdag vertrek ik voor 7 dagen naar de eilanden, heb ik vandaag allemaal geboekt, heb ik wel zin in hoor! Daarna kom ik weer in dit resort terug, nieuwe visum aanvragen en dan denk ik nog voor een paar dagen terug naar eilanden ofzo. Hier heb ik wel internet, mobiel doet het ook, op de eilanden heb ik hoogstwaarschijnlijk geen van beiden.

Voor nu dikke kus van Juudje!!

  • 08 Januari 2007 - 08:00

    Judith:

    Wat een toestanden zeg, kan me voorstellen dat je angst had. Gelukkig is alles goed gekomen! Geniet daar lekker in Fiji.
    Liefs Juud

  • 08 Januari 2007 - 08:01

    Suz:

    Wat een toestand zeg. Ik zou hem ook knijpen als ik dat zo hoor....echt raar verhaal. Ben blij dat alles toch nog goed gegaan is en die terugreis zal echt wel beter gaan hoor.

  • 08 Januari 2007 - 08:57

    Ragna:

    Hee Juud, je moet maar denken: iedereen maakt dat soort dingen één keer mee en jij hebt het nu gehad ;-) Veel plezier daar! Zoen, Ragna

  • 08 Januari 2007 - 09:18

    Zus:

    poepoe dat leek wel een aflevering van air crash investigation! Maar als je daar in zit wordt je niet vrolijk. En nu ga je genieten en ons verder jaloers maken! XXXX Marijntje

  • 08 Januari 2007 - 10:12

    Leonne:

    Hee meissie,
    jeetje ben blij dat je heel bent aangekomen! Nog de beste wensen voor 2007, hopelijk wordt dit net zo'n jaar om nooit te vergeten, net als 2006! Veel plezier in Fiji en een dikke kus, natuurlijk ook van Niels.
    Liefs, Leonne

  • 08 Januari 2007 - 19:51

    Elja:

    Brr.. kan me voorstellen dat t inderdaad niet de meest relaxte vliegreis is geweest...
    Trouwens nog de beste wensen voor 2007!! En veel plezier gewenst op de eilanden!
    Liefs, Elja

  • 09 Januari 2007 - 17:40

    Mama:

    Hey Judith,
    Dat juist jíj dit moet meemaken. Al met al bijna het dubbele van de tijd in het vliegtuig gezeten. Zou iedereen het benauwd van krijgen hoor. één voordeel: jij hebt een sterk verhaal te vertellen op feestjes en nog waar gebeurd ook.........xxx mama

  • 10 Januari 2007 - 16:23

    De Tsaar:

    Wel een beetje freaky zeg! Maar ze zullen niet snel een vliegtuig de lucht in sturen, dat niet te vertrouwen is, toch?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 55911

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: