Back to Ozzie 2morro!! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van judithsteijven - WaarBenJij.nu Back to Ozzie 2morro!! - Reisverslag uit Nadi, Fiji van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Back to Ozzie 2morro!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

21 Januari 2007 | Fiji, Nadi

Bula!!!

Hoe is het daar in Nederland? Nog niet weggewaaid? Hoorde dat het weer erg stormachtig is.

Ik ben terug van de eilanden en het was echt super!! In de avonden heeft het af en toe ook wel even gestormt, is hurricane season hier, maar daar is het gelukkig bij gebleven. Ben in totaal 9 dagen, 8 nachten op de eilanden geweest. Heb er 4 gezien. Kan er nu helaas niet uitgebreid over vertellen, komt snel, maar heb onwijs mooie stranden gezien, ontzettend veel leuke mensen ontmoet en nog een beetje romantiek gehad ook ;) moehaha!!
Morgenochtend vlieg ik terug naar Sydney, zit met 2 Zweedse meiden in het vliegtuig die ik op het eerste eiland heb leren kennen, dus dat maakt het wat relaxter. 's Avonds heb ik dan een vlucht terug naar Melbourne. Ik ga dan weer terug naar het Ritz hostel waar nog een paar bekenden zitten en van daaruit zie ik het wel.. Maaike komt eind van de week ook terug naar Melbourne, vind ik super gezellig! Wat betreft Ross daar kom ik later wel op terug gezien mijn belevenissen hier ;)

Pas goed op jullie zelf!!!

Kus Juudje

  • 21 Januari 2007 - 12:29

    Judith:

    Je houdt het wel spannend hoor met die romantische belevenissen. Als je terug bent, kunnen we jou weer helemaal uithoren;-)
    Heb je al een idee of je weer rond je verjaardag in Nederland bent? Of ga je weer wat regelen dat je langer kunt blijven. Ik hoop van niet, anders duurt het nog langer voordat ik je weer zie;-)
    geniet nog van alles en ik hoop echt tot snel!!!
    Liefs Juud

  • 21 Januari 2007 - 13:27

    Ragna:

    Hee meis, ik hoor het al.. Je vermaakt je nog ghe.. Ik ben, net als iedereen, benieuwd naar de verhalen! En naar je terugreis naar Nederland.. Hier is het inmiddels wat rustiger qua weer, hadden we mooi tijd om de schuttingen weer overeind te zetten... Tot snel! XX Ragna

  • 21 Januari 2007 - 14:18

    De Tsaar:

    Ben nu wel erg benieuwd naar die mooie stranden.........en naar die scharrel van je of course,ha, ha. Goed bezig! Dus laat de foto's maar weer komen.
    En heb je al besloten of je ooit nog terugkomt?

    X, Saar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 55897

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: