Vakantie in eigen land - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van judithsteijven - WaarBenJij.nu Vakantie in eigen land - Reisverslag uit Beuningen, Nederland van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Vakantie in eigen land

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

12 Februari 2007 | Nederland, Beuningen

G'day everyone!!!

Dit zal dan toch echt voorlopig het laatste berichtje zijn op mijn site, snik snik :( Maar ik moet zeggen dat mijn terugkomst in Nederland me over het algemeen goed bekomen is. Lang leve de kroketten!!! Het is van de ene kant raar, maar aan de andere kant ook erg vertrouwd. Ik vind het onwijs leuk om iedereen weer te zien en te spreken en kan daar op dit moment ook echt van genieten!!! En Ragna, onwijs bedankt voor de lekkere winterjas, maakt het leven hier ook wat makkelijker :) Ben nog steeds erg moe van de vlucht/ jetlag. Ik slaap goed enzo, maar aan het eind van de middag word ik toch iedere dag nog wel heel erg moe, dus nog maar even relaxen, oh oh wat erg moehaha!

Maar goed de titel zegt het al, ik zie mijn tijd hier in Nederland als een vakantie, daarmee bedoel ik dus dat ik op den duur toch echt terug wil naar Australie! Wanneer ? geen idee. Ik ben nu bezig met hier werk te zoeken en afhankelijk van wat voor werk ik vind en voor hoelang dat werk is dat bepaald wanneer ik uiteindelijk terug zou gaan, maar voor nu wil ik eerst genieten van de mensen hier en lekker een tijd werken en sparen en dan op den duur terug naar Australie om daar werk op niveau te vinden en op die manier hopelijk een sponsorship visa te krijgen. Al met al maar even zien hoe het gaat lopen, de plannen kunnen natuurlijk altijd wijzigen, maar zoals het nu voelt blijft Australie mij roepen!
Ik zal nog even wat laatste fotootjes erop knallen!

Ik heb vandaag trouwens een nieuw kei gaaf rose mobieltje aangeschaft! Mijn nummer is +31627065700, dus bellen/ smsen maar!!

Mijn verjaardag staat nog steeds gepland voor zaterdag 3 maart, iedereen is vanaf ergens in de middag/ avond van harte welkom in Beuningen (voor avondeten kunnen we eventueel gezellig friet en kroketten halen, ja alweer!!) en later op de avond is het plan om te gaan stappen in Nijmegen! Saar heeft haar kamer aangeboden als logeerplek, dus er zijn een paar slaapplekken over! Laat me aub weten of je komt en of je eventueel wilt blijven slapen!! Hope to see you all soon!!

Kus Juudje

  • 13 Februari 2007 - 07:26

    Nadine :

    Welcome back! Hoop dat je lekker snel een leuke baan hier vindt, dan kan dat Australie nog wel even wachten! ;)

  • 13 Februari 2007 - 11:07

    Zusje:

    godverdomme ga je nou alweer weg? blijf toch eens keer op je gat zitten! dikke kus uit belfast waar snackbar eigenaren hun menu rappen om 1.30...

  • 13 Februari 2007 - 12:28

    Maris:

    Hey Judith! Als je je verjaardag in Nijmegen komt vieren ben ik er bij! We bellen en sms'en nog wel even! Good to have you back! Kus

  • 13 Februari 2007 - 12:48

    Judith:

    Hey Juud,

    Ik heb je nummer opgeslagen in mijn tel.
    We spreken snel iets af.
    Liefs Juud

  • 14 Februari 2007 - 12:59

    Anne:

    He Juud, wel wennen he om terug te zijn!! Ik ben ook erg moe steeds aan het eind van de dag en moet wennen aan de kou. Zie je za.! XX

  • 15 Februari 2007 - 17:38

    Richard:

    Hey Judith,

    Je hebt eeuwigheden niet van mij gehoord (alhoewel ik 2x een sms gestuurd heb naar jouw DownUnderGSM, maar ik betwijfel of ze aangekomen zijn), maar toch heb ik sporadisch (geef ik eerlijk toe) en in stilte (zonder gastenboek-tags) je leven daar down-under gevolgd!
    We moeten nog eens een keer bijpraten, want er is niet alleen in jouw leven veel gebeurd en veranderd.

    Je hebt een vage gemiste oproep van 045 nummer uit Heerlen, das mijn werk, dus bel daar maar niet/ nooit op terug, maar ik zal je via dat telefoonnummer nog eens proberen te bereiken en anders via mijn mobile!

    Heb je ook een smsje met ongeveer dezelfde strekking gestuurd.

    Gr.

    Richard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beuningen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1010
Totaal aantal bezoekers 55902

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: