Let it snow, let it snow, let it snow... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu Let it snow, let it snow, let it snow... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Let it snow, let it snow, let it snow...

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

18 December 2006 | Australië, Melbourne

UPDATE: Heb nog even wat nieuwe foto's erbij gezet en op de vraag wanneer ik nu toch echt terugkom, ik kan iedereen verzekeren dat dat dus of januari of februari wordt, dus lang duurt het niet meer voordat ik iedereen weer kan zien, ben nu al kei enthousiast!! Nogmaals fijne feestdagen en tot snel maar weer!! Super bedankt voor al jullie leuke e-cards en mails!! En geniet van de oliebollen daar, want die hebben ze hier niet, snik snik :( xxxJuud

G'day mates!!!

Is de Sint alweer vertrokken?! Hoe was de Sinterklaas voor iedereen?! Heb de pepernoten, chocolade poppen en gevulde speculaas wel gemist hoor dit jaar.
Ja ik zit hier nog steeds in Melbourne, van de week ging mijn eigenlijke vlucht naar huis en ik zat er niet op!!! Erg raar idee hoor. Ik heb nog wel even getwijfeld om de vlucht misschien toch wel te pakken, omdat de situatie op Fiji niet echt gunstig eruit ziet en ik wellicht in januari dus toch misschien gewoon naar huis moet komen, maar na overleg met het thuisfront heb ik besloten de gok gewoon te wagen en ik zie in januari wel wat er gebeurt.. Ik probeer me daar nu niet te druk over te maken, ik denk maar zo er is altijd wel een oplossing, het is voor nu maar even afwachten..

Hier gaat verder alles zijn gangetje, ben nog steeds hard aan het werk en verder beetje partyen tussen mijn vrije uren door! Ik heb nu trouwens een tweede baantje, ben vandaag begonnen, ik ben de pancake lady van het hostel, haha, lachen man, beetje pannenkoeken bakken in de ochtend en de keuken opruimen en in ruil daarvoor gratis accommodatie!! Dus nu kan ik mijn loon daadwerkelijk gaan opsparen. Vanochtend was mijn eerste ochtend en ik heb serieus mensen wakker moeten maken, omdat ze mijn pannenkoeken wilde proberen, was erg grappig. Mijn doel is nu om iedereen in het hostel vet te mesten zodat ik uiteindelijk als slankste overblijf, moehaha!!! Iedereen noemt me hier trouwens Dr. Evil, door mijn moehaha lach. En als ik zat ben loop ik altijd door het hostel te schreeuwen "Put your hands up for Melbourne, I love this city", erg goed party nummer! Wat trouwens echt al maanden een grote hit is hier in Australie is "Flaunt it" van TV Rock, volgens mij is dat een australische dj, dus ik weet niet of ze dat nummer ook in Nederland hebben..??, maar erg gaaf!

Inmiddels zijn er ook weer wat mensen richting huis vertrokken. Nadine en Heidi zijn vertrokken en Charlotte vertrekt deze week. In het hostel vertrekken er ook een flink aantal richting Sydney, wel jammer, maar de feestdagen worden vast gezellig. Ik heb Kylie, die Australische vriendin van me inmiddels gezien. Jessica, oud huisgenootje van Darwin is ook in Melbourne, kwam ik toevallig in de bibliotheek tegen. En er zit een leuke Nederlandse meid, Manon, in het hostel waar ik nu vrij veel mee optrek. Ik heb alleen helemaal geen kerstgevoel, ik denk ook niet dat dat nog gaat komen. Heb de echte kerst klassiekers zoals die godvergeten Mariah Carey enzo ook nog helemaal niet gehoord. Had niet verwacht dat ik die ellendige kerstnummers nog zou gaan missen! En het is hier gewoon zomer, dus niet de winterse gezellligheid. Erg aparte ervaring hoor, maar leuk om het eens zo aan de andere kant van de wereld mee te maken. Met de feestdagen werk ik kerstavond, tweede kerstdag (Boxing Day) en Nieuwjaarsdag, dus ben in ieder geval lekker eerste kerstdag en oudjaarsavond vrij!!!

Wat zijn jullie plannen met de kerst en oudjaar??!! Ik wil in ieder geval iedereen hele fijne feestdagen wensen en een knallend 2007!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super dat iedereen nog steeds zo leuk blijft reageren op mijn site en mailen en smsen, doet me goed om te weten dat er nog genoeg leuke mensen zijn om voor terug te komen naar Nederland!! Door de werkdrukte ben ik helaas niet in staat om altijd snel te reageren op mailtjes :( maar ik denk aan jullie en ik blijf "tot snel" zeggen!!!
Voor nu weer genoeg gekletst, zet nog even wat foto's erop en dan weer an die arbeit.

Miss you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!XXXXXXXXXJuudje

  • 18 December 2006 - 08:44

    Ragna:

    Hee meis, lijkt me gaaf om kerst te vieren met 30+ graden! Vanmorgen is het hier alleen maar wit van de mist... Ik ben benieuwd wanneer je uiteindelijk terug komt, ik blijf maar data in mijn agenda doorstrepen ;-) Maar: enjoy en ik zal aan je denken als ik bij mijn schoonouders zit ;-)
    XX!

  • 18 December 2006 - 09:12

    Maris:

    Ik sluit me aan bij Ragna: zit ik hier met half bevroren voeten jouw verhalen te lezen over kerst in een zomerse setting! Wel heel bijzonder lijkt me, ben benieuwd hoe een kerstboom staat met een zonnetje d'r bij. Ik vier Oud&Nieuw trouwens in Slowakije! Er is daar een heel groot feest georganiseerd door AIESEC, dus ben benieuwd! Zal je zeker op de hoogte houden van mijn mini-buitenland-avontuur ;-). Liefs, Maris

  • 18 December 2006 - 09:51

    Jessie:

    He Judith!
    Gweldig dat je MOEHAHA, lach nu ook al ontdekt is in Australie! Was natuurlijk ook bijna niet te vermijden...zon met kerst? Komt me bekend voor van mexico. Erg apart!
    Heel veel plezier in ieder geval en een gelukkig 2007 ook voor jou!
    xxx Jessie

  • 18 December 2006 - 16:59

    Mama:

    Hoi pancake lady,
    Ik weet wel dat je het prima naar de zin hebt, maar er valt mij één dingetje op. Jij bent de enige met een rode neus van het pimpelen. Dat wil toch wel wat zeggen feestbeest.....Je bent wel laag gezonken dat je Mariah Carey mist!!!!!! Echt iets voor jou om de anderen vet te mesten, ben je nog toe in staat ook.....ahahahah...xxx mama

  • 18 December 2006 - 19:38

    Nadine:

    Hey Juud!
    Dit wordt een gekke, maar onvergetelijke kerst voor jou! Ik weet zeker dat je het super naar je zin zult hebben! Sinterklaas is inderdaad alweer richting spanje gegaan, maar echt sint en kerst gevoel heb ik ook nog niet hoor! Is deze week voor het eerst sinds tijden echt koud aan het worden, wat meer bij deze tijd van het jaar past. Doordat het zo lang warm is gebleven nog niet echt in de gaten dat het al zover was, waardoor er nog niet echt veel spannende plannen op de agenda staan.
    Hoezo gaat het niet zo goed met Fiji? Problemen met visum? Hou me maar op de hoogte ok? Als ik je niet meer voor de kerst tijd spreek, heel veel plezier en tot snel!
    xxx

  • 19 December 2006 - 07:19

    Judith:

    Lieve Juud,

    Ik wens je natuurlijk hele fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar! Jens is 1e kerstdag jarig, dus dan vieren we het bij hem thuis en 2e kerstdag zijn we bij mijn ouders. Voor oud en nieuw hebben we kaartjes voor een feest in Horst (Limburg). Ze hebben geloof ik 4 verschillende zalen en daarvoor gaan we met een groep uit eten. Tot snel he meid en ik mis jou ook. Knuffel Juud

  • 19 December 2006 - 18:39

    Mathilde:

    Hallo Judith,

    Fijn dat het zo goed met je gaat. Ik wil je hele fijne kerstdagen wensen en heel veel goeds voor 2007.
    Veel plezier.

    groetjes Mathilde

  • 20 December 2006 - 12:51

    Geert En Brigitte:

    Wewensen jou prettige Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

  • 20 December 2006 - 15:52

    Marleen:

    Hoi Judith!

    Je straalt nog steeds op elke foto dus dat is een teken dat het goed met je gaat!

    Fijne kerst en alvast een knallend nieuwjaar gewenst! Apart om dat aan de andere kant van de wereld mee te maken.

    Liefs Marleen

  • 21 December 2006 - 18:08

    Olga:

    Hee Judith, ik wens je een fijne kerst, een onvergetelijk oud en nieuw en natuurlijk al het goeds voor het nieuwe jaar. Super dat je langer blijft! Geniet nog daar in Melbourne!

  • 22 December 2006 - 20:21

    De Tsaar:

    ja, ja party animal! Ik zie dat ik me om jouw geen zorgen hoef te maken, ha,ha
    Heb je m'n kaartje al gehad? Wilde eigenlijk Maria Carey mee sturen, maar die stond helaas niet in de lijst

    XX

  • 25 December 2006 - 13:13

    Suz:

    ha juud, hele fijne kerstdagen! x suz

  • 31 December 2006 - 15:12

    Marjolein (Dordt):

    Juud; een heel gezellig oud&nieuw en dat 2007 een goed en succesvol jaar voor je mag worden!!! Kijk uit met vuurwerk he! XX Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 55916

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: