Nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes...

Door: Judith

05 Februari 2007 | Australië, Melbourne

G'day everyone,

Ik heb vanochtend mijn laatste 3 nachtjes betaald en dat is toch een raar idee joh, kan er nog niet goed bij.. De afgelopen week is een mengeling geweest van leuke tijden maar ook mindere momenten. Met Ross is het namelijk niet op een echt leuke manier geeindigd, dus daar was ik best van slag van en erg verdrietig om, maar gelukkig heeft dat de pret niet mogen drukken. Ik heb vorige week namelijk ook erg leuke meiden in het hostel leren kennen, Katie (Engeland), Annica (Zweden), Mary (Engeland) en Vivianna (Zwitserland). Met hun heb ik nog zo'n leuke tijd hier en daar ben ik echt blij om, want zo kan ik het toch alsnog op een leuke manier afsluiten. We liggen ook met z'n allen in dezelfde dorm, dus echt super gezellig. Annica gaat in het weekend ook naar huis en de rest gaat weer verder reizen, dus in die zin de perfecte tijd om zelf ook te gaan. Ik had vandaag op de valreep nog een gesprek met een agency dat ook sponsorships doet (had mij daar een tijd geleden aangemeld) en zij zeiden me dat ik altijd vanuit Nederland hier werk zou kunnen zoeken, zeker met mijn HEAO diploma, dus dat vind ik wel een relaxt idee dat als ik zou willen ik altijd terug kan. Had gisteravond ook een goed gesprek met Sally, want het komt erop neer dat ik het best eng vind om na al die tijd naar huis te gaan, maar Sally en de rest zeiden en zo zie ik het nu ook van ga gewoon naar huis en kijk hoe je je daar voelt en handel daarna, dat ga ik dus ook doen, gewoon kijken hoe het me bevalt. Ik kijk in ieder geval erg er naar uit om iedereen weer te zien!!! Erg leuk om te weten dat er ook een aantal op Schiphol zijn, kan ik echt de hele vlucht naar uit kijken en kunnen we daarna samen kroketten eten, jammie!!! De dingen die ik nog gedaan heb, ben met Katie naar observation deck geweest en het casino, en vrijdagavond ben ik met Annica en Mary uitgeweest op Brunswick Street, echt super buurtje, was ik het weekend daarvoor ook al geweest, we waren echt zo dronken, niet normaal! Gister nog een lekker stranddagje gehad met Mary. Morgenavond en woensdagavond zijn ook altijd stapavonden met het hostel naar de Cushion Lounge (dance) en L'otel (indi rock), dus dat worden vast nog twee gezellige dagen en dan donderdag heel lang uitslapen!
Nog even iets anders, ik krijg via de mail de vraag op welk nummer ik bereikbaar ben als ik terugben, nou dat is een goeie, ik heb geen NL Simkaart meer, dus misschien doet mijn Australische nummer het nog even als ik in Nederland ben totdat ik een NL nummer heb en anders ben ik bereikbaar bij mijn moeder 024-6771428. Bedankt voor alle uitnodigingen voor leuke dingen als ik terugben, uiteraard ben ik van de partij! En mijn verjaardag is ook alweer bijna, ik wil het denk ik zaterdag 3 maart vieren, dus hou daar aub rekening mee, gaan we effe ouderwets knallen!!

Tot snel!!! Kus Juudje

• 05 Februari 2007 - 06:37

Jessie:

Judith: ik dacht dat je nooit meer terug zou komen. Maar ik sta deze ochtend met mijn brakke hoofd op om te gaan werken na een weekje Val Thorens en lees zowaar dat je gewoon terug komt! Ik voel me meteen een stuk beter!!!!
    dikke kus Jessie

• 05 Februari 2007 - 09:44

Judith:

Ik vind het echt zo leuk dat je weer terugkomt!
    Succes met de reis en geniet van de kroketten. Ik ga het vrijdag niet redden, maar anders was ik graag gekomen. Liefs Juud

• 05 Februari 2007 - 09:54

Ragna:

Tot vrijdag!

XX

• 05 Februari 2007 - 17:23

MOEDER:

ATTENTIE, ATTENTIE!!!!! NIET ALLEMAAL TEGELIJK BELLEN........

• 06 Februari 2007 - 10:58

• 06 Februari 2007 - 11:26

Marleen:

Hoi Judith!

Nu echt...je komt terug! We hebben net de tiende met zijn vieren afgesproken...waarschijnlijk erg en te snel als je de negende in nl terug bent. Hopelijk ben je er volgende keer wel weer gezellig bij!

Tot snel!
    Liefs Marleen

• 06 Februari 2007 - 13:50

• 06 Februari 2007 - 20:24

• 07 Februari 2007 - 18:38

Nelleke:

Hallo Judith,

Heel goede reis terug! En weer welkom in ons kikkerlandje

Gr. Nelleke

• 08 Februari 2007 - 02:44

Monica:

Waarschijnlijk ben je al onderweg. Heel grappig, wij komen ook vrijdag op schiphol aan maar dan op de terugweg van 2 weken Florida (Cris 3). Wij zijn alleen al thuis als jij landt. Hopelijk heb je een goede reis gehad en kun je weer een beetje wennen in het koude Nl.