9 februari om 18:30 uur Schiphol!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu 9 februari om 18:30 uur Schiphol!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu

9 februari om 18:30 uur Schiphol!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

29 Januari 2007 | Australië, Melbourne

G'day mates!!!

Het is dan zover, na bijna 13 maanden heb ik vandaag mijn ticket geboekt en volgende week vrijdag kom ik terug naar Nederland!!! Kijk er echt onwijs naar uit om iedereen weer te zien!!! Wordt lachen oftwel moehahaen!!! Ik vlieg vanuit Melbourne naar Hong Kong, daar is er dan een tankstop, vervolgens vlieg ik door naar London en van daaruit moet ik op een ander vliegtuig naar Amsterdam. Vanuit London kom ik dus vrijdag 9 februari om 18:30 uur aan met vluchtnummer BA440 na een vlucht van meer dan 24 uur, dus zal er lekker uitzien ;) !!
De keerzijde is dat het voor mij serieus wennen zal worden als ik weer terug ben, naar dat gedeelte kijk ik heel eerlijk gezegd minder uit. Het voelt niet alsof ik een jaar op vakantie ben geweest, maar het voelt gewoon echt als een jaar ergens anders leven. Zal wel even de tijd nodig hebben. Maar goed hoe langer ik nu hier blijf hangen, des te moeilijker het wordt en ik ben hier nu echt klaar, er is niks meer te zien of te doen.
Ik hoop een aantal van jullie op Schiphol te zien, zou echt super zijn, kan ik de hele vlucht naar uit kijken!!!

De dagen hier zijn ook weer erg leuk geweest, de eerste dagen voelde ik me wat minder, was er wel klaar mee, maar heb toch weer leuke mensen leren kennen! Ilona, 29 jaar uit Hengelo, heb ik in het hostel leren kennen en we zijn samen naar de Australian Open geweest!!!, Australia Day, het aquarium en wezen stappen in een buurt (Brunswick) waar ik nog nooit uitgeweest was, maar wat echt super was! Vorige week waren Ilona en ik in het centrum en we zouden eigenlijk op Federation Square de wedstrijd tussen Federer en Roddick gaan kijken, maar toen zei ik tegen Ilona van waarom proberen we niet alsnog binnen te komen, zo gezegd zo gedaan, we gingen naar het stadion en konden voor 19 dollar de buitenring in waar je de wedstrijd op groot scherm kon volgen. Wijntje erbij en het was echt supergaaf! Na de wedstrijd ging ik met mijn grote waffel nog even proberen het stadion in te komen en ja we zijn binnengeweest, dan krijg je wel even een heel gaaf gevoel van binnen als je daar zo staat!! Kortom een superervaring! Afgelopen vrijdag was het ook Australia Day hier, een soort Koninginnedag, die dag hebben we samen met Maaike en haar moeder en zus doorgebracht. Er was echt kei gaaf vuurwerk op Federation Square, er werd heel wat meer de lucht in gekanld dan bij ons op oudjaar. Federation Square is trouwens waar ik ook al die tijd gewerkt heb in het cafe, ben er nog vaak geweest de afgelopen week, iedereen is echt zo aardig daar en ik krijg alles gratis, zo schattig! Ilona is nu weg. Gelukkig heb ik in het hostel weer andere leuke mensen leren kennen, Kate (Engeland) en Annica (Zweden), ben met hun en Maaike's moeder en zus gister de finale wezen kijken op Fed Square. En Sally, een meid die ook al heel lang in de Ritz zit, is vandaag bij me op de kamer ingetrokken, dus al met al zullen dit nog een paar super laatste dagen worden!!

Nog even iets anders, gedurende dit jaar is mijn behoefte om op reis te gaan naar Canada ook toegenomen. Mijn moeder zei al van oh nee hè, je gaat toch niet weer weg, haha! Maar goed ik wil als ik terugben in Nederland in ieder geval een jaar gaan werken, het liefst op mijn vakgebied, en als ik die behoefte dan nog steeds heb dan denk ik toch wel dat ik volgend jaar misschien voor een paar maandjes probeer die kant op te gaan... Maar dat moet ik tzt maar zien, misschien heb ik de behoefte helemaal niet meer of wil ik juist terug naar Australië, haha, zie het wel, maar het is wel een serieus iets wat al een tijdje in mijn hoofd zit..

Nou familie, vriendjes en vriendinnetjes: TOT SNEL!!!!!!!! En oh ja, het eerste wat ik ga eten is een broodje kroket met mosterd, daar verlang ik al maanden naar :)

Kus en knuffel

P.S.: Iedereen nog even lekker reageren op mijn site, want als ik thuisben en wat laatste aanpassingen heb gedaan dan wil ik het album of albums in dit geval bestellen!!!
En Marijn, het weekend van de 16e of 23e kom ik naar Ierland!!

  • 29 Januari 2007 - 05:29

    RJ En Jo:

    Teering, jij krijgt de kroketten met mosterd gewoon een 1,5 maand eerder dan wij! We zullen nog moeten wachten tot 22 maart ;)
    Goede terugreis, groeten uit Vietnam

  • 29 Januari 2007 - 08:40

    Judith:

    Lieve Juud,

    Ik vind het echt super dat je bnkrt weer lekker in Nederland bent!!!
    10 maart vrijhouden!!!
    x Juud

  • 29 Januari 2007 - 09:21

    Leonne:

    Hee lieve Judith,
    Wat geweldig dat je weer terugkomt! Natuurlijk ben ik erbij 9 februari, ik heb er zin in om je weer te zien!
    Geniet er nog even van en alvast een safe flight gewenst!
    xxx Leonne

  • 29 Januari 2007 - 09:31

    Leonne:

    enneh, jaloers natuurlijk dat je op de Aussie open was!!!

  • 29 Januari 2007 - 09:34

    Ragna:

    Hee meis, eerst zien dan geloven dat je echt terug komt... Maar daar is maar één oplossing voor: ik ben er de negende! Gaan we eerst lekker met z'n allen dat broodje kroket eten en je hebt alle tijd om rustig bij te komen. Tot heel snel! XX

  • 29 Januari 2007 - 09:52

    Leonne:

    enneh, jaloers natuurlijk dat je op de Aussie open was!!!

  • 29 Januari 2007 - 10:19

    Leonne:

    enneh, jaloers natuurlijk dat je op de Aussie open was!!!

  • 29 Januari 2007 - 10:38

    Mama:

    Hè,hè eindelijk xxx

  • 29 Januari 2007 - 10:59

    Mariska:

    Hey Goedit! Hoop je snel in Nijmegen weer te treffen! Gaan we snel de boel onveilig maken én een frietje oorlog happen! Liefs

  • 29 Januari 2007 - 18:49

    Nadine:

    Hey Juud!
    Super dat je je zo naar binnen hebt weten te babbelen bij the Australian Open! En ook mooie foto's! In Nederland kan je in ieder geval aan de slag als vissen herkenner ;-)
    Hoop dat je er 10 maart ook bij bent, weer een beetje bij kletsen en voor jou je Nederlandse taal weer even ophalen, want dat zou wel wennen zijn als je iedere keer Engels hebt gesproken!
    Tot snel!
    xxxx

  • 30 Januari 2007 - 08:37

    Leonne:

    hmmm, bug in de site...

  • 30 Januari 2007 - 13:44

    Suz:

    ha juud, ik reageer dit keer maar op je site ipv per mail. Hoop dat je een goeie terugreis krijgt want die duurt echt lang! Ik zie je waarschijnlijk niet vrijdag op schiphol ivm werk,maar hopelijk zo snel mogelijk. Dit keer echt tot snel! liefs suz

  • 30 Januari 2007 - 13:47

    Suz:

    P.s. echt typisch judith om nu al een volgende trip te plannen voor terugkomst haha....Dat plannen hebben die aussie's er niet uitgekregen!

  • 30 Januari 2007 - 19:13

    Zusje Uit Belfast:

    ik mis ook kroketten met mayo!!!! ik heb hier alleen zoute boter en BSE vlees :( maar verder is het hier uberdope!! ga nu lekker feesten!!! zus komt eindelijk terug hehe!!
    XXXXX

  • 31 Januari 2007 - 19:37

    Eveline:

    He Judith,

    Jeetje ga je nou echt naar huis?!?! hahahaha Na al die tijd had ik meer verwacht dat je een Ozzie tegen zou komen en daar lekker blijven wonen... Ach ja, wie weet he ;)!
    Iig, geniet van de laatste dagen. Ze zijn voorbij je t weet. Enne, als je eindelijk bijgekletst bent met iedereen laat ff wat horen lijkt me leuk om je weer te zien! Kunnen we verhalen van Darwin ophalen!

    kus
    Eveline

  • 04 Februari 2007 - 19:47

    Marjolein (Dordrecht:

    Hoi Juud!

    Je komt toch nog wel een keertje terug... na 13 maanden weer terug in Nederland, zal wennen zijn! Maar natuurlijk super om iedereen weer te zien. Spreken /zien elkaar snel! Alvast goede reis! X Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 55901

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: