Addicted to Australia!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu Addicted to Australia!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Addicted to Australia!!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

27 November 2006 | Australië, Melbourne

Helleuh everyone,

Hoe is het met iedereen?!
Sinds mijn laatste berichtje is er weer een hoop gebeurt hier en om maar meteen met de deur in huis te vallen..ik blijf nog wat langer!! Ik denk dat het voor velen al geen verrassing meer is, want hoevaak heb ik nu al mijn ticket veranderd, ben zelf de tel kwijt. Maar ik heb er lang over nagedacht, omdat de behoefte naar thuis er ook wel is, maar het speelt al zo lang in mijn gedachten, dus ik heb de knoop doorgehakt en blijf toch nog even wat langer hangen hier. Als ik namelijk naar huis zou komen en vervolgens weer terug zou willen is dat veel lastiger dan om er nu nog even iets aan vast te plakken. Ik heb ook altijd al de feestdagen eens een keer in het buitenland door willen brengen en dat kan nu dus ook! Wat ga ik nu doen, nou ik heb met Immigratie gesproken en op de volgende manier kan ik langer blijven..ik moet trouwen, nee geintje, moehaha! Ik vertrek 7 januari naar Fiji. De 12e loopt mijn visum af, dus daags daarna vraag ik via internet een electronisch toeristenvisum aan waarmee ik dan weer drie maanden terug het land in kan komen. 22 januari vlieg ik dan weer terug naar Australie en dan zie ik het wel weer..Ik denk dat ik in ieder geval ergens in februari/ maart weer naar Nederland kom. Ik moet tzt een nieuw ticket naar huis kopen. Ik mag dan officieel ook niet werken, dus dat wordt nog even wat vakantie vieren. Ik had mijn oude werk hier al opgezegd, omdat ik dus eigenlijk afgelopen vrijdag naar Fiji zou gaan, maar ze hebben me gelukkig teruggenomen, dus kan daar tot mijn vertrek naar Fiji nog even hard werken en sparen.

Wat heb ik verder nog gedaan. Ik ben met Anne en Maaike twee weken geleden naar de Great Ocean Road geweest. Was erg leuk, we hadden voor een dag een auto gehuurd, we hebben de twaalf apostelen gezien (er zijn er nu nog maar acht) en we hebben ook wilde koala's gezien, erg schattig hoe ze zo opgerold in die bomen zitten. Anne is inmiddels naar Nieuw-Zeeland en Maaike is afgelopen vrijdag naar Perth vertrokken voor het concert van Robbie Williams en om daar wat te werken. Ze komt echter 1 januari weer terug, dus dan gaan we elkaar weer zien, kijk ik nu al erg naar uit! Charlotte is vertrokken naar Tasmanië. Kortom het hele clubje is nu weg. Dat was wel even slikken hoor, maar gelukkig zijn er nog leuke mensen in het hostel over en er zijn ook weer wat leuke nieuwe bijgekomen. Vooral met Nadine (Duitsland) en Tess (Nederland) trek ik op, zij zitten ook al langer in het hostel en zijn leuke meiden.

En vorige week was Ross weer een paar dagen in Melbourne!! Was zo super om hem weer te zien!! Ik was weer helemaal verliefd! Na al die weken dat die weg was was mijn gevoel wel een beetje weggegaan, maar dat was dus vrij snel weer terug. Hij was hier maar kort, dus hij moest zijn tijd echt verdelen, maar we hebben uiteindelijk nog redelijk wat tijd samen door kunnen brengen. Het was erg mooi weer, dus we hebben voornamelijk op het terras gezeten en bij hem thuis rondgehangen, erg relaxed. We hebben zoveel gekletst, het gaat allemaal heel natuurlijk, echt leuk. Heb echt lang niet zo iemand ontmoet die ik echt zo leuk vindt. Maar goed hij is nu weer weg naar Frankrijk en daarna moet die weer de woestijn in, dus al met al is hij begin januari pas weer terug en dan vertrek ik naar Fiji. Hij schijnt dan wel vrij lang vakantie te hebben, dus als ik terug ben en we willen dan nog allebei wat meer tijd samen door brengen dan hebben we in ieder geval de mogelijkheid, maar dat zie ik tzt wel, daar kan je nu nog niet echt iets van zeggen, see what happens..

Ik zal voor nu nog even wat foto's erop zetten. Zal ik ook effe een fotootje van hem erop zetten! Krijg van iedereen hier de reactie van zo niet verkeerd, maar hoe oud is die?, hij is echt pas 26, hij ziet er alleen uit alsof die al begin 30 is, vind die zelf niet echt tof, maar ik vind het wel lekker, moehaha!
Weer genoeg geouwehoert..ik hoor graag hoe het met jullie gaat!! Miss you all very much en als ik er hier genoeg van heb kom ik lekker naar huis!! Take care!!

Knuffel van Juudje XXXXXXXXXXXXXX

  • 27 November 2006 - 07:17

    Maris:

    Hey Joedit, jammer dat het nog even duurt voordat je naar Nederland komt maar aan de andere kant snap ik het wel: als je 't daar zo super hebt moet je zeker blijven zolang het kan! Die Ross ziet er trouwens prima uit, houd me maar op de hoogte van de 'lovestory'! ;-) Liefs, Maris

  • 27 November 2006 - 08:26

    Nadine:

    Hey Juud!
    Super dat je je zo vermaakt daar, maareh, wij beginnen je ook een beetje te missen hoor! Als het echt wat wordt met Ross, gewoon hem deze kant op laten komen en niet in Australie blijven he!
    xx

  • 27 November 2006 - 12:35

    Mama:

    Hey Judith,
    Eiiiindelijk een foto van Ross. Ziet er erg leuk uit!! Snap wel dat je langer wilt blijven. Veel plezier xxx

  • 27 November 2006 - 12:39

    Judith:

    Hey Juud,

    Die Ross ziet er goed uit. Zou hem ook ouder schatten dan 26. Geniet nog van je tijd daar, maar je moet wel echt terugkomen he!!!
    x

  • 27 November 2006 - 15:17

    Ragna:

    Yummie ;-)

  • 27 November 2006 - 15:17

    Ragna:

    Oh, en de groetjes van Corné ghe..

  • 27 November 2006 - 22:08

    Olga:

    Groot gelijk dat je langer blijft!!

  • 28 November 2006 - 20:55

    Anke:

    He daar levensgenieter,

    Wat ga je lekker daar: alweer verlenging. Ben bang dat je nooit meer terugkomt...
    Maar ben blij te merken dat het goed met je gaat en leuk om de Judith liefdesverhalen vanuit Australie nog wat op te pikken!
    Met mij gaat het ook super op liefdesgebied: ben tegen een super lieve jongen opgelopen en gaat helemaal geweldig! (vertel je nog wel meer over Oedse via de mail, en nee.. heb nog geen foto van hem: maar gaat snel gebeuren, want tussen kerst en oud&nieuw gaan we naar Londen, hiehaaa!)
    Oke, genietze van je verlenging.

    X Anke

  • 29 November 2006 - 18:47

    Suz:

    ha juud, ik zie het al weer, verliefd worden op een aussie die er ook nog eens goed uitziet....wat een toestand.... Anyways, geniet er maar van voor je terug moet keren in de 'grote-mensen-wereld' en moet gaan werken ;) Ik mail je volgende week wel weer. liefs suz

  • 29 November 2006 - 18:50

    Suz:

    trouwens, ben wel geschokt, een keer geen ouwe vent maar een twintigerplusser?!?

  • 05 December 2006 - 19:01

    Karin (je Nichtje):

    heej juud,

    lekker he australie! Ik ben ook nog steeds verliefd op dat land! Maar mexico is ook niet slecht hoor, check me op karinkiki.johojournal.nl

    Ik hoop dat je nog heel lang wegblijft! En dat bedoel ik goed!

    hoe zijn de filipijnen!

    kus karin

  • 06 December 2006 - 12:06

    Leonne:

    Hee Juudje!
    Had ik al vrijgevraagd om je op te halen op Schiphol... Nou zeg, moeten we je nog langer missen! Haha, super leuk voor je natuurlijk dat je heerlijk naar Figi gaat en weer lekker terug mag. Geweldig voor je!
    Veel liefs, Leonne

  • 09 December 2006 - 12:29

    Susika:

    Ha Juud!
    Wat een mooie foto's weer! Voor ons allemaal jammer dat je langer wegblijft, maar voor jou natuurlijk super! :D Geniet er maar van!
    Ben erg benieuwd naar je foto's van Fiji enne, je mama heeft gelijk, ik snap ook wel dat je langer wil blijven na het zien van de foto van Ross.. ;)

    Kussen, Suus

  • 16 December 2006 - 15:26

    Marjolein (Dordt):

    Lekker hoor om nog langer te blijven. Kom je nog wel terug naar Nederland?? En leuk dat je een foto van Ross hebt gestuurd. Hij ziet er leuk uit maar idd wel ouder. Vind jij juist niet erg toch..?
    Met mij gaat alles goed! Heb het nog steeds erg naar mn zin bij de IKEA. Morgen hebben we kerst/personeelsfeest; dat wordt errug gezellig!
    Geniet nog lekker, XX Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 55912

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: