Waar blijven die bitterballen (!?) en meer... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu Waar blijven die bitterballen (!?) en meer... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Waar blijven die bitterballen (!?) en meer...

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

23 Oktober 2006 | Australië, Melbourne

G'day mates!!

Ik heb de afgelopen week toch een bijzondere ervaring gehad. Ik vond het wel even een berichtje op mijn site waard. Ik heb namelijk bitterballen gegeten!!!!!!!!!!!! Al maanden had ik een serieus verlangen naar een kroket en nu had Maaike van een vriendin gehoord dat je hier in Melbourne bitterballen kan eten. Maandag zijn we dan na een flinke tramreis bij dat café aangekomen, dicht!! Lekker balen dus. Maar op een andere dag hadden we dan toch meer geluk, ze waren open en ze hadden maar liefst nog 1 portie bitterballen over, maar toch weer even de smaak in mijn mond gehad! Het eerste wat ik op Schiphol ga kopen is zeker een broodje kroket met mosterd, haha! Verder nog steeds naar mijn zin hier. Ik heb de afgelopen dagen veel gewerkt en moet zo weer werken, dus helaas niet veel tijd om uitgebreid op internet te zitten en te mailen. Maar Melbourne is echt super! Ik weet nu al dat wanneer ik hier wegga ik wederom een gemengd gevoel zou hebben, maar dat is goed, je moet ergens weg gaan als het nog leuk is en niet wanneer je je dood verveelt. Ik ga nog even wat foto's erop zetten van mensen waarmee ik hier omga. Lekker zooitje bij mekaar, haha! Karin (Zweden, vriendin van Charlotte mijn Gingin collega) en Anne (Nederland) zijn nu ook in het hostel, ik ken hun beide nog van Perth. En gisteren stapte ik de tram in naar het werk en daar zat Lesley Ann in die ik ook van Perth ken. Australië is serieus ook maar een kleine wereld hoor, erg typisch. Take care, we'll keep in touch en tot snel!!

Kus en knuffel Juudje

  • 23 Oktober 2006 - 05:44

    Zus:

    Ik heb maar 1 ding te zeggen: Bitterballen rule!! :o) xxxxxxxxx Zus

  • 23 Oktober 2006 - 07:52

    Mama:

    Ha die Judith,
    Jij krijgt de eerste dagen een 10-strippenkaart voor de snackbar, dan kun je zoveel Hoketten eten als je op kunt......hahaha.....Australië is inderdaad klein wanneer ik die ontmoetingen lees. Geniet ze! XXX Mama.

  • 23 Oktober 2006 - 08:22

    Ragna:

    Hee Juud, goed om te zien dat je de dancefloor-moves nog hebt haha. Tot snel! Tot kroket!

  • 23 Oktober 2006 - 10:38

    Judith:

    Ha die bitterbal;-)
    welke datum kom je nou precies terug? Wordt nu echt wel tijd om bij te kletsen hoor. Leuke foto's. Kus

  • 23 Oktober 2006 - 12:40

    Maris:

    Fijn dat je diep van binnen lekker een Hollandse blijft: bitterbalen zijn een MUST! Liefs, Maris

  • 24 Oktober 2006 - 11:41

    Susika:

    Hmmmm, lekker, bitterballen!!! Die gaan er bij mij ook wel in hoor!
    We gaan gauw frituren!
    Kussen, Suus

  • 31 Oktober 2006 - 03:31

    Mirjam:

    Hi Juud!!

    Wat fijn om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt daar in Melbourne.... Zit het hostel nog steeds vol met de oude, ierse kliek?

    Ik zit nu weer in Christchurch, heb het rondje in het zuider-eiland afgerond. echt super mooi, queenstown was toch wel mn hoogtepunt (voornamelijk het stappen, haha..)

    Nou meissie geniet nog maar lekker van je laatste paar weken en ik ga je snel zien back in Nederland!!!!

    Dikke X Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 55918

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: