Up the Westcoast!! - Reisverslag uit Perth, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu Up the Westcoast!! - Reisverslag uit Perth, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Up the Westcoast!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

28 Augustus 2006 | Australië, Perth

Partyfoto's: Ik heb nog even wat stapfoto's van de afgelopen tijd erop gezet, neem namelijk zelf niet vaak mijn camera mee en kon nu even snel camera van Karin lenen om wat kiekjes op mijn site te zetten. Liefs

G'day everyone!!

Mijn laatste dagen in Perth..ik heb hier tot nu toe echt een super tijd gehad!! Het hostel Coolibah Lodge staat absoluut op nummer 1 van leukste en gezelligste hostel in al mijn maanden hier in Australië en Nieuw-Zeeland, zonder twijfel!! Zoals ik in mijn laatste bericht al zei zitten er hier op dit moment zoveel bekenden en daar zijn er alleen maar meer bijgekomen. Charlotte die ik ken van het werk in Gingin is vorige week ook met haar vriendin uit Zweden naar Coolibah gekomen en twee vrienden van Mirjam, Olga (Groningen) en Stijn (ergens uit Limboland), zijn hier nu ook al zo'n twee weken. Olga en ik zijn er toevalligerwijs achtergekomen dat ja we allebei iets met Oliver gehad hebben, jaaaa dat vond ik toen ik het eerst hoorde helemaal niet leuk, maar het was gelukkig voordat ik in beeld kwam en hij heeft haar alleen gezoend tijdens een dronken avond en ze heeft niks meer van hem gehoord, dus daar kan ik wel mee leven, haha, maar wat een toeval hè.
Aanstaande donderdag ga ik dan toch echt Perth verlaten en gelukkig ben ik dit keer niet de eerste zoals in Darwin. Jo, Claudia en Katja zijn al weg en Mirjam gaat woensdag. Ik vertrek donderdagochtend met de Easyrider bus. Je kan in 7 dagen dan in Broome zijn, maar je kan tussendoor ook op plekken langer blijven. Een plek waar ik langer wil blijven is Exmouth, omdat daar naar mijn idee best veel te doen is. Ik hoop Claudia onderweg ook nog te ontmoeten, hopelijk in Exmouth. Met twee weken wil ik dan in Broome zijn. Dan heb ik nog 1 week tot mijn vlucht vanuit Darwin naar Melbourne. In Broome probeer ik een lift te regelen en anders neem ik de Greyhound bus naar Darwin waar ik dan waarschijnlijk 1 of 2 nachten ben. Ik ben nu al aan het contacten met oude bekenden daar, zie wel even hoe dat loopt. In Melbourne wil ik dan ongeveer voor twee maanden weer gaan werken en dan zou ik graag voor 1 of 2 weken naar Fiji willen. Maar ik zie wel even hoe dat allemaal loopt. Tijdens het reizen ben ik erachter gekomen dat plannen met een dag of zelfs korter weer kunnen veranderen en dat vind ik eigenlijk wel zo lekker!
Geniet nog lekker van de nazomer daar in Nederland en ik hou jullie zoals altijd op de hoogte!!

XXXJuudje

  • 28 Augustus 2006 - 12:08

    Ragna:

    Die helm past ons allemaal! PS. Leuk zwart bluesje/truitje met streepje :-) Een echt Ragna-bloesje ghe. Have fun meis! Dikke zoen

  • 28 Augustus 2006 - 12:30

    Maris:

    Hey Goedith! Fijn jurkje heb je daar aan! Nog succes mee gehad ;-) Je ziet er super uit op de foto's! Liefs, Maris

  • 28 Augustus 2006 - 20:48

    An:

    Hee Juut!!

    Ziet er weer helemaal top uit!! Je ziet aan alles dat je aan t genieten bent! Raar idee.. voor jou zijn de laatste maandjes al aangbroken terwijl ik voor mijn gevoel nog moet gaan beginnen! Vandaag is er een Canadese jongen aangekomen die ook aan Malaspina gaat studeren.. leuke kerel én hij heeft een auto.. altijf handig!

    Tot mails! xx

  • 29 Augustus 2006 - 21:54

    Nelleke:

    Ik heb toch iets neit goed gedaan,
    de ene nicht verblijft in Canada, de ander wil naar Mexico en een bezoek aan de Fiji Eilanden lijkt me ook een goed idee. Je vermaakt je nog steeds prima, goed om te horen. Lijkt met trouwens een leuke busreis!
    Veel plezier en groeten van Nelleke en Theo.

    Er is zowaar nog een familielid in Eindhoven beland. Neef Wim loopt nu stage, hier bij een fotograaf. Het is Carla opgevallen dat zijn nichten heel reislustig zijn, hij blijft echter nog liever thuis. Kasn altijd nog veranderen.

    Gr. Nelleke

  • 30 Augustus 2006 - 11:46

    Mama:

    Ha die Judith,
    Veel plezier aan de Westkust en je ziet er goed uit! Die gozer staat wel verdacht veel op de foto......zo te zien vermaak jij je prima. Groetjes en tot mails, mama en Marijn.

  • 31 Augustus 2006 - 14:03

    Susika:

    Ha Juud!

    Vette foto's! Ik check ze nog steeds met heel veel plezier!

    Liefs en kussen, Suus

  • 06 September 2006 - 19:17

    Suus (Almere):

    He Juud! Ik laat niet zo vaak een berichtje achter, maar dat betekent niet dat ik je verhalen niet lees hoor! Vind het altijd leuk om ze te lezen! En zo te horen heb je het nog prima naar je zin daar! Geniet er nog maar even van, want het werkende leven went veel te snel! Kus, Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 55915

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: