Back in Perth!! - Reisverslag uit Perth, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu Back in Perth!! - Reisverslag uit Perth, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Back in Perth!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

18 Augustus 2006 | Australië, Perth

UPDATE: TICKET GEWIJZIGD!! Ja het is weer zover, ik heb voor de verandering mijn ticket weer eens gewijzigd, dit keer gaat het om het ticket naar huis. Op dit moment heb ik namelijk erg het gevoel dat ik in oktober nog niet naar huis wil en aangezien de feestmaanden er dan weer aankomen zijn de vluchten nu al erg vol, ik moest dan ook nu een besluit nemen en heb mijn ticket op dinsdag 12 december laten zetten. Ik kom dan op woensdag 13 december om 12:55 uur in Nederland aan. Ik had voor december nog maar de keuze uit 3 data, zo vol zat het al!! En nu ben ik sowieso voor de feestdagen weer gezellig thuis!!! Dit wil echter niet zeggen dat ik ook zolang blijf, heb nu wat meer ruimte, mocht ik namelijk alsnog in oktober/ november terugwillen, dan moet dat niet zo'n groot probleem zijn. En als ik tot december wil blijven dan kan dat nu ook, dus kan nu optimaal mijn ticket benutten en naar huis komen als ik er hier echt klaar mee ben. Voelt goed!! Helaas kan ik dit nieuwtje niet aan iedereen persoonlijk laten weten, dus vandaar dat ik het even via mijn site doe. En dat ik dus waarschijnlijk langer blijf neemt niet weg dat ik jullie echt ontzettend mis, ik denk nog steeds veel aan jullie!!! Take care!! Liefs Judith

Lieve allemaal,

Afgelopen maandag ben ik weer teruggekomen in Perth. Mijn laatste week in Gingin is nog erg leuk geweest. Met name het laatste weekend heb ik nog erg veel met Danielle en Spencer opgetrokken, was erg gezellig. Zij komen beiden uit Engeland. Danielle is ook backpacker en haar vriend woont in Perth en Spencer is hier gekomen als backpacker, maar hij woont nu al een tijdje met zijn Engelse vriendin in Gingin. Zij was voor een paar weken terug naar Engeland en Spencer kwam helemaal los, wat een humor heeft die vent zeg, was echt lachen. Met Dale kon ik het ook erg goed vinden, dus het laatste weekend nog veel gekletst en gedronken.
Maandag vertrok ik dan ook echt met een gemengd gevoel terug naar Perth. Ik wist dat Kip in hetzelfde hostel zou zitten, maar toch. Ik ging weer terug naar de Coolibah Lodge waar ik een maand geleden ook zat. Bij binnenkomst was het meteen helemaal super, want Claudia van Gingin had ook ingeboekt en die stond bij de receptie, Kip was er, Lesley-Ann en een flink aantal andere mensen waren er ook nog steeds en ik was helemaal verrast toen ik Mirjam zag, een Nederlandse meid die ik nog ken vanuit Darwin!! Kortom één gezellige bedoeling met allemaal bekenden!! De eerste avond zijn we dan ook meteen gaan stappen en ik heb een groot deel van de avond met Jason, een Australiër uit Perth, lopen kletsen. Het is een erg aardige vent. Ben de volgende dag nog met hem gaan lunchen en waarschijnlijk gaan we volgende week als hij weer in Perth is nog wat leuks doen. Hij is nu voor zijn werk een week naar het Noorden van Western Australia. Vanuit mijn kant is het wel puur vriendschappelijk hoor, haha.
Ja het komt er dus op neer dat ik hier aankomend weekend nog niet weg wil, heb het teveel naar mijn zin. Inmiddels heb ik met Kip gesproken, want we hadden het plan om samen en met Martin, andere Engelse jongen uit Gingin, een camper te huren en naar Broome en Darwin te reizen. Het komt erop neer dat het huren uiteindelijk alsnog erg duur is en ik kan goed met ze overweg, maar 3 of 4 weken is naar mijn idee te lang om met hun op te trekken. Ik ga dus lekker zelf verder. Blijf nog even hier hangen, in ieder geval nog volgende week en dan ga ik na dat weekend waarschijnlijk door. Ik heb mijn ticket van Darwin naar Melbourne verzet naar woensdag 20 september, dus zit iets ruimer in de tijd en heb dan nog steeds genoeg tijd in Melbourne, namelijk 1,5 week.
Nou dat is het wel zo'n beetje. Heb deze week al veel gezien. We zijn in Northbridge uitgeweest, we zijn naar Fremantle en Mandura geweest. In Mandura was by the way niks te beleven, maar daar konden we erg om lachen. Vanavond komt Katja ook weer, zij verblijft bij een familie in Perth, maar komt vanavond eten en dan weer stappen en morgen gaan we naar de Fremantle markets. Annemiek, één van de meiden waarmee ik in Januari begonnen ben, zit hier trouwens ook in een appartement en ben van de week al wijn wezen drinken. We blijven elkaar tegenkomen, eerst Cairns, toen Darwin en nu weer hier, erg grappig.
Ga er nog even wat foto's opzetten. Ik ben erg benieuwd naar alle vakantieverhalen!! Voor de mensen die deze maand op vakantie gaan, ontzettend veel plezier gewenst en lekker genieten!! Tijdens mijn verblijf in Gingin heb ik nauwelijks kunnen mailen, maar daar ga ik de komende tijd zeker verandering in brengen! Ik mis jullie!!

Dikke kus van mij!!

  • 18 Augustus 2006 - 07:24

    Mariska:

    Hey Judith! Eindelijk ben ik Ragna vóór, haha! Wat grappig dat, hoewel Australië echt mega groot is, de wereld écht klein is he! Je komt overal weer bekenden van het begin van je reis tegen, da\'s wel lekker vertrouwd lijkt me zo! Héél veel plezier nog en stiekem vind ik wel dat je nou een keertje terug moet komen hoor, mis onze terrasavonden! Liefs, Maris

  • 18 Augustus 2006 - 08:16

    Eveline:

    Hoi Judith,

    Jij vermaakt je nog prima zo te zien! Ziet er wel koud uit daar... Moet zeggen dat wij inmiddels wel genoeg hebben van de warmte. En daar komt ook verandering in want wij vliegen vanavond alweer naar huis... een jaar voorbij.
    Ik wens jou in ieder geval nog heel veel plezier. Geniet nog volop want voor je t weet is t voorbij.
    Tot in oktober, ik ga alvast genieten van een heerlijke bruine boterham met kaas, eindelijk!!!

    Lfz
    Eveline

  • 18 Augustus 2006 - 09:06

    Ragna:

    Ja Maris, ik gun anderen de eerste plaats tegenwoordig haha. Hee Juud, het wordt nu wel tijd dat je naar mijn huisje komt kijken hoor.. Ik mis je maar wens je natuurlijk ook nog heel veel plezier daar! Lekker genieten van al het moois om je heen (ja.. alles ;-))! Dikke zoen vanaf de Morgenster

  • 18 Augustus 2006 - 11:08

    Mama.:

    Ha die Judith,
    Ik dacht effe mailen naar je, want ik heb al een tijdje niet meer op je site gemailed. Je kapsel op de laatste foto is inderdaad funky! Waar blijft die foto van Jason nou??????? Veel plezier en tot mails maar weer XXX Mama.

  • 18 Augustus 2006 - 13:37

    Judith:

    Geniet nog van alles. En net zoals de andere al schrijven, verheug ik mij er ook op dat je weer terug komt in Nederland, maar ik gun het jou natuurlijk van harte. Denk aan je, liefs Judith

  • 21 Augustus 2006 - 12:18

    Susika:

    Ha Juud!

    Fijn dat je steeds allemaal bekenden tegenkomt! Hoe krijg je het voor elkaar in een land als Australie??? Haha! Fijn dat het nog allemaal goed met je gaat en dat je het nog steeds naar je zin hebt, maar Maris heeft gelijk: Nou mag je wel een keertje terugkomen :( Nee, hoor! Geintje! Veel plezier nog verder en ik ga weer fijn aan mijn hertentamens... :S

    Liefs en kussen, Suus

  • 21 Augustus 2006 - 16:05

    Annelieke:

    Hey Judith!!
    In Mandurah is idd helemaal nix, hihi!! Freo is leuk, ben je ook in de gevangenis geweest?? Ga je nog naar Rotto, ook erg leuk, en Scabs blijft mijn favoriet daarzo. Die Mirjam, was dat die mijn auto gekocht heeft?? Betekent dat dat Challenger weer terug is in Perth, of heeft ie het opgegegeven? Ben heel benieuwd!! Liefs!!

  • 21 Augustus 2006 - 18:08

    Jessie:

    He Judith!
    Nog steeds ver weg, maar nog steeds super leuk he? Echt super voor je! Ik heb ook even je kapsel bekeken en vind het ook heel leuk! Staat je echt goed en je ziet er ook goed uit. Zo genoeg voor nu...moehaha! Ik ben nog steeds hard aan het sollciteren hier, maar heb nu wel wat concrete dingen lopen. Wordt in ieder geval wel richting Utrecht/Amsterdam. Dan moet je als je terug komt wel een keertje komen hoor! En verder ga ik binnenkort naar Q-base a la Defqon..jammer dat je er niet bent dan! Heb je al bijna 1 jaar niet gezien dus wordt nu toch eens tijd dat je lekker terug komt hoor!!! Geniet er nog van! Dikke kus Jessie

  • 23 Augustus 2006 - 11:14

    Marjolein (Dordt):

    Hey Judith,
    Je haar is een stuk korter zeg maar heel leuk! Je ticket weer verzet, stel het solliciteren in NL maar zolang mogelijk uit! Ik heb goed nieuws: ik hoef niet meer te solliciteren, heb een baan!!! Ik begin 1 september bij IKEA in Utrecht. Hier ga ik me bezig houden met lokale en landelijke marketing en communicatie projecten, veel zin in.
    Het is daar zo te lezen een grote gezellige kliek waar je je nu nog gewoon een tijdje in moet blijven mengen! Heel veel plezier x Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 55920

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: