Gingin so far...(nu met foto's!!) - Reisverslag uit Gingin, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu Gingin so far...(nu met foto's!!) - Reisverslag uit Gingin, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Gingin so far...(nu met foto's!!)

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2006 | Australië, Gingin

EXTRA FOTO'S: Ik heb er nog even wat extra foto's opgezet! Het werken op de wijnvelden is hier voor de meeste backpackers afgelopen, dus veel gaan er dit weekend terug naar Perth. Misschien dat ik de Westkust samen ga reizen met Kip, we hebben het erover gehad om samen een busje of iets te huren en hij vindt het ook geen probleem dat ik half september in Darwin moet zijn, so we'll see. Het alleen reizen bevalt me ook erg goed, omdat je helemaal zelf kan bepalen wat je doet, hoelang je ergens blijft etc., dus ik ben er zelf nog niet uit wat ik wil, maar ik hou jullie op de hoogte!

UPDATE: Vanmiddag zijn Katja en Claudia vertrokken richting Perth, erg raar, want ik heb ontzettend veel lol gehad met hun hier in Gingin. Ik heb besloten nog 1 week langer te blijven, zodat ik hierna niet meer hoef te werken en alleen nog maar kan reizen en genieten. Volgende week maandag ga ik terug naar Perth waar ik dan hopelijk ook Katja en Claudia weer ga zien.. Dan heb ik 1 maand de tijd om van Perth naar Darwin te reizen!! Dat was het weer even voor nu, ik denk aan jullie! Kus

Hoi hoi,

Hier een berichtje vanuit Gingin waar ik nu zo'n anderhalve week zit. Ja wat kan ik erover zeggen, nou het plaatsje zelf daar is echt niks te beleven, maar de andere backpackers en collega's zijn erg aardig. Het hotel is eigenlijk helemaal geen hotel, maar een hostel, boven het hotel verblijven namelijk zo'n 30 backpackers die hier in de regio op de wijnvelden werken. Daar zitten ook erg aardige mensen tussen, er zitten er ook een paar bij ons in huis, dus er is altijd iemand om mee te babbelen. Gisteravond hebben we zitten pokeren, erg gezellig. Dus in die zin kom ik de tijd hier prima door, maar aangezien ik nu nog 2 maanden heb wil ik ook niet al mijn tijd hier verdoen, daarvoor is er gewoonweg te weinig te beleven. Dus deze week ben ik bezig geweest met wat ik verder wil zien en doen in Australië. Van andere backpackers en locals heb ik vele malen te horen gekregen dat Adelaide niks aan is en dat ik dat net zo goed over kan slaan, de Westkust daarentegen schijnt een 'must see' te zijn, dus ik heb het hele eigenlijke plan wat ik in mijn hoofd had (om dus Down South te gaan) omgegooid. Ik vertrek volgende week of de week daarop uit Gingin om ongeveer een week in Perth te blijven en daar de highlights te zien. Dan kijk ik of ik een lift kan krijgen met andere backpackers of ik boek de Western Explorer bus om vervolgens de gehele Westkust te gaan zien van Perth naar Broome en dan vervolgens van Broome naar Darwin. De beruchte film 'Wolf's Creek' is opgenomen tussen Broome en Darwin, woehoe! Het weer zal zodra ik noordelijker ga ook weer stukken beter worden, daar kijk ik erg naar uit, want het regent hier toch wel erg veel en het is niet warm. Vanuit Darwin vlieg ik dan op 14 september naar Melbourne, waar de lente dan zo ongeveer ook aan het beginnen is!! By the way...ik ga niet terug naar Darwin voor Oliver, zou het leuk vinden om hem te zien, maar als de situatie er niet naar is dan is het ook goed, heb namelijk geen idee hoelang ik daar ga zijn, kan een week zijn maar het kan ook maar 1 dag zijn. Ben gewoon super enthousiast over deze route en ik denk echt dat het tien keer mooier is dan richting Adelaide te gaan, heb er super veel zin in!!

Heel erg bedankt voor alle mailtjes die ik nog steeds van jullie krijg, ik lees ze altijd en vind het erg leuk om jullie verhalen te horen!! Echt super dat iedereen nog steeds van zich laat horen!! Ik kijk er naar uit om iedereen over 2 maanden weer in het echt te kunnen zien!

Tot snel maar weer en een dikke kus!

  • 01 Augustus 2006 - 07:19

    Ragna:

    Hee meis, ik kan het vandaag niet nalaten om als eerste te reageren want ik moet zo naar de notaris. We krijgen eindelijk de sleutel! Enough about me haha: goed dat je je route nu zo hebt en dat je er zin in hebt. Beter weer is altijd goed he :-) Veel plezier ennuh.. ik kijk er ook naar uit je weer te zien hoor! XX Ragna

  • 01 Augustus 2006 - 09:51

    Mariska:

    Hey, ABN is er altijd snel bij he ;-) Heb echt zin om je weer in Nederland te zien en al je foto's te bekijken! Geniet nog van je laatste twee maanden, ondertussen zorg ik ervoor dat ik ben afgestudeerd.. Geef in november mijn borrel, dus geen vertraging oplopen he! :-p Liefs, Maris

  • 02 Augustus 2006 - 06:23

    Judith:

    Hey lieve Juud,

    Geniet nog van de mooie reizen die je nog van plan bent om te maken. Ik heb ook echt zin om je weer "in het echt" te zien! Tzt als je terugbent prikken we wel een datum om gezellig bij te kletsen en om alle foto's natuurlijk te bekijken. Had ik al verteld dat Jens een baan heeft. Hij heeft het super naar zijn zin. In september gaan we waarschijnlijk samen naar Rome. Nog niks geboekt verder. Juud, veel plezier nog! Liefs Juud

  • 02 Augustus 2006 - 17:30

    Eveline:

    He Judith,

    Klinkt ook goed die route, gewoon lekker doen waar je zin in hebt!! Daarom ben je aan t reizen. Leuke foto's ook.
    Hier schiet t jammer genoeg aardig op. De laatste 2,5 week zijn ingegaan, brrr. Lijkt me echt vreemd om weer thuis te komen....
    Jij iig veel plezier daar nog!!

    Veel lfz
    Eveline

  • 04 Augustus 2006 - 20:07

    Annelieke:

    Hey!!
    Die route gaat je zeker bevallen, heb hem zelf ook gereden en het is echt SUPER!! Ben ook ontzettend jaloers dat jij dat nog allemaal gaat doen, ik zit hier lekker op kantoor en HET REGENT!! En dan ook nog terug naar Darwin.... Ellen gaat ook al weer daar heen, misschien zie je haar nog wel. In ieder geval heel veel plezier!!
    xxx @nnelieke

  • 06 Augustus 2006 - 13:51

    Niki:

    JAAAAAAH de westkust is echt zooooo mooi en ontoeristisch. Tip: Westernxposure heeft hele goede tours. Ik zou als ik jou was Karijini NP ook zeker niet overslaan! Als je dan nog tijd over hebt zou ik naar Tasmanië gaan, dat is ook echt waanzinnig mooi! Als je nog iets wil weten over de westkust, moet je me maar mailen! Meid, geniet nog, ben jaloers!
    Kus Niki

  • 16 Augustus 2006 - 18:11

    De Tsaar:

    Groot gelijk dat je de komende 2 mnd nog ff-tjes van je vrijheid gaat genieten......want wat gaat de tijd toch weer snel. Zal behoorlijk afkicken worden als je straks weer terug bent, maar wel zo gezellig voor ons als je weer terug bent!
    Bye the way: lekker kippetje zeg!
    XX the Tsaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Gingin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 55918

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: