Laatste week Darwin.. - Reisverslag uit Darwin, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu Laatste week Darwin.. - Reisverslag uit Darwin, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu

Laatste week Darwin..

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

08 Juli 2006 | Australië, Darwin

Morgen (11 juli) is het dan zover, dan verlaat ik Darwin en dat doe ik echt met een gemengd gevoel. Ik heb hier een super tijd gehad!! Veel leuke mensen ontmoet, veel uitgeweest en geld gespaard!! Mijn laatste week in Darwin was wel het hoogtepunt van alle weken aangezien ik niet meer vroeg op hoefde en dus praktisch iedere avond ben uitgeweest. Het nieuwe huis was in het begin nogal in groepjes verdeeld, maar dat is eigenlijk vrij snel helemaal verdwenen en iedereen trekt met elkaar op, kortom een gezellige bende. Het enige is dat Jessica een beetje uit de toon valt, ze heeft namelijk nogal veel last van stemmingswisselingen, je weet met haar niet hoe ze vijf minuten later kan reageren, ik wist niet dat ze zo was totdat je iemand natuurlijk langer om je heen hebt. De laatste paar dagen maak ik er geen woorden meer aan vuil en wil het met haar nog gewoon even 'gezellig' houden. Met de rest kan ik echt super goed overweg. Ik ben de eerste die uit het huis weggaat, dus iedereen zit van 'oh don't go', dat maakt het nu ook niet echt makkelijker, maar het is wel zo dat iedereen de aankomende weken door gaat reizen en één moet de eerste zijn, dus dat hou ik maar in mijn achterhoofd als ik hier wegga. Ik vind het gewoon allemaal erg spannend wat er nu weer gaat komen, mede omdat ik ruim twee maanden niet meer alleen ben geweest, zal dus wel weer wennen worden de eerste dagen, ben benieuwd..
Verder krijg ik in de mail de vraag van 'hoe is het met de mannen?' Nou..ik heb twee maanden samengewerkt onder andere met Oliver (hij is een Ozzie en woont in Darwin) in de bar van het hotel en er was altijd al wel wat spanning merkbaar. Hij heeft me ook twee keer mee uitgevraagd, maar iedere keer kon ik niet. Deze week zouden we dan eindelijk als afscheid wat afspreken. In eerste instantie woensdag, maar toen kreeg hij op z'n weg naar mij een auto ongeluk, gelukkig mankeerde hij niks. Dus we hebben de volgende dag afgesproken en toen is er ook het één en ander tussen ons voorgevallen.. :) De dagen daarna gaf hij aan dat hij me nog echt graag wilde zien voordat ik zou vertrekken. Zonet heb ik hem dus voor het laatst gezien, mijn laatste Bundy en coke gedronken aan de bar van het hotel en het is echt een raar gevoel, ik ga hem gewoon niet meer zien!! Hij wilde graag van me horen of ik het in Perth naar m'n zin heb, dus dat zal ik hem zeker nog laten weten, maar het is nu gewoon even raar. In die zin is het goed dat ik morgen doorreis, want anders zou ik serieus verliefd kunnen worden. Nou dat is er ook weer uit, haha!!
De aankomende week ben ik dus in de echte outback en 18 juli kom ik aan in Perth. Dan laat ik zeker weer van me horen, hoe mijn eerste week weer alleen is verlopen, slik..
Oh ja, ik heb bij de foto's nu omschrijvingen gezet en nog een aantal nieuwe geplaatst, zodat jullie in ieder geval weten over wie ik het heb!!
Miss you guys!!

Kus Judith

Lieve allemaal,

Ik heb even wat foto's erop gezet van mijn laatste week in Darwin!! Voordat ik Darwin verlaat zal ik nog het één en ander vertellen over mijn laatste belevenissen hier..

Liefs Judith

  • 08 Juli 2006 - 11:29

    Mama:

    Ha die Judith,
    Ja,ja, verschuil je maar achter je hand met zo'n supergroot ijs voor je neus.........en wat een formaat bierpullen.......haha....Leuk je weer op foto's te zien. XXX

  • 08 Juli 2006 - 11:41

    Maris:

    Hey Juud! Hippe shirtjes hoor op je werk, haha! Ben benieuwd naar al je verhalen! Kus, Maris

  • 08 Juli 2006 - 17:22

    Judith:

    Kei leuk om die foto´s te zien. Aan je lachende gezicht is te zien dat je het erg leuk hebt.
    x

  • 08 Juli 2006 - 20:42

    Annelieke:

    Ik herken haast alles en iedereen, hihi!! Das wel heel grappig!! Nog veel plezier en doe iedereen (weer) de groetjes.
    xxx

  • 09 Juli 2006 - 12:10

    Eveline:

    He Judith,

    Leuke foto's! Vermaakt je dus nog prima daar. Je laatste week alweer. Nou vermaak je maar goed en veel succes en plezier in de outback!! (idd niet hard gaan gillen als je kamelen ziet..... hahaha)

    Veel lfz
    Eveline

  • 09 Juli 2006 - 13:21

    Ragna:

    Hee meis, ik heb me eraan gehouden niet meer als eerste te reageren haha. Ik mail je binnenkort terug! Kus, Ragna

  • 09 Juli 2006 - 15:55

    Simone:

    ha judith!!

    je laatste week alweer! heel veel plezier nog in australië! misschien tot ziens in nijmegen!

    groetjes Simone Kemming

  • 10 Juli 2006 - 16:00

    De TSaar:

    Ziet er erg gezellig uit daar! Kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om dat weer achter je te moeten laten. Maar jouw kennende red je je dadelijk ook wel weer en leer je zo weer nieuwe mensen kennen....je lult toch zo tegen iedereen aan...dus da komtuh wel goe! Bye de way: 'nice outfit. Kleed ook mooi af' (ha, ha)

    Mazzel Saar

  • 11 Juli 2006 - 09:28

    Suz:

    he juud, die Oliver lijkt echt als twee druppels water op een broer van kjerstin... Echt niet normaal! Anyways veel suc6 in de outback en pas op voor insecten en slangen...jakkes.. In Perth zul je vast wel weer je draai vinden en ben benieuwd waar je dan weer terecht komt. liefs suz

  • 11 Juli 2006 - 10:29

    RJ En Jo:

    Hey Judith!
    We zitten voor een weekje in hetzelfde land. Langskomen zit er volgens mij niet echt in jouw plannen lezende. Veel plezier daar in de Outback. Wij houden het in Sydney allemaal in de gaten!

  • 12 Juli 2006 - 14:54

    Monica:

    Inmiddels ben je denk ik al in Perth. Hopelijk is het daar ook een beetje leuk. Darwin zag er gezellig uit. Hier is het ook erg leuk hoor! Maar ja, dat werk hè! Have fun.

  • 13 Juli 2006 - 17:29

    An, Je Nichtje:

    Hee juut! T is een tijdje geleden.. maar ten eerste moet k zeggen.. leuke kerel die Oliver! Veel plezier verder op je trip! Eind augustus vertrek ik naar canada, voor me studie.. zodra ik een site heb aangemaakt laat k t je weten!

    Ciao bella

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 55916

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: