No more working days for a little while!! - Reisverslag uit Mitchell, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu No more working days for a little while!! - Reisverslag uit Mitchell, Australië van judithsteijven - WaarBenJij.nu

No more working days for a little while!!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg

11 April 2006 | Australië, Mitchell

Lieve mensen,

Gisteren was mijn laatste werkdag!! Ik heb hier 4 weken met veel plezier gewerkt, maar de laatste week begon ik het een beetje gehad te hebben, dus het voelt erg goed om nu klaar te zijn! Vandaag trek ik voor 1 of 2 nachten bij Preussy in in het Telstra huis, waar we dan woensdag of donderdag naar Brisbane vertrekken met wellicht een tussenstop in Toowoomba. Ik zal de mensen hier ontzettend missen, maar het is nu ook zeker de tijd om weer verder te gaan. Er zijn nu twee Zweedse meiden, Annet en Madeline, in onze plaats gekomen (de Duitse meiden waren hier binnen 24 uur vertrokken, omdat ze het tien keer niks vonden) en ze zijn letterlijk qua lengte erg klein, 1.50 meter ofzo, dus opeens voel ik me erg groot met mijn 1.66 meter, haha. Ze zijn erg aardig en gaan het hier vast naar hun zin hebben. Pascale is vannacht vertrokken naar Mount Isa, waar zij vervolgens doorgaat naar Alice Springs. Ik heb gisteren op aanraden van Pascale, Annet en Madeline een klein hostel in Brisbane geboekt waar ik de Paasdagen wil gaan doorbrengen. Iedereen schijnt elkaar te kennen in het hostel, omdat het zo klein is, dus dat lijkt me erg gezellig, hopelijk is het wat, anders kan ik altijd nog verhuizen. Na het weekend wil ik dan een trip gaan maken naar Fraser Island en de Whitsunday's. Onderweg naar Fraser Island wil ik dan ook graag de Zoo van Steve de Crocodile Hunter bezoeken. Maar hoe deze plannen allemaal gaan verlopen dat moet ik nog maar zien, want alles kan per de minuut veranderen, als ik weer een ander baantje zie doe ik dat misschien wel eerst..
Nog even over mijn laatste dagen in Mitchell, naast werken ben ik vrijdagavond voor de laatste keer hier flink wezen stappen. De Blue Pub waar de Noorse meiden werken sloot afgelopen vrijdag definitief haar deuren. Ze willen er een restaurant of iets van maken. En daarna hebben we doorgefeest in the Rock, een andere bar die een vergunning heeft tot 1:00 uur. Vervolgens was het tijd voor een snack, een meatpie van de plaatselijke bakery, waarna ik vervolgens met Kristina en Maria en een aantal jongelui een afterparty heb gehouden in Doug's huis. Het was een geslaagd avondje! Helaas heb ik geen foto's van hun, van veel mensen hier niet, want dan blijf je bezig. Eergisteren was het mijn vrije dag en toen hebben Pedro en Jerry mij meegenomen op 'pig watching'. We wilde eerste gaan 'pig chasen', maar Jerry kon zijn honden, met de namen Pencilhead en Choko, niet vinden. Logisch als je je honden zulke namen geeft, dan zou ik ook weglopen. Maar goed, zonder honden zijn we naar het property van Shaun gereden, wat zo'n 7000 acre groot is. Daar hebben we Shaun wilde paarden zien vangen. We hebben walibi's, kangoeroe's en plain turkey's gezien en geen pigs, haha, maar ik vond het super om die kangaroe's te zien. Ik heb ook nog in de 4 wheel drive gereden, erg vet!! Zo hebben we daar flink wat uurtjes doorgebracht, was een geslaagde dag! Ik ben trouwens niet meer op kangaroo shooting geweest, iedere keer was er wel wat waardoor ze niet gingen, maar achteraf ben ik blij dat ik niet geweest ben, want Jerry wilde een kangaroe overrijden en ik maar roepen, no no don't do it, dus dat was niks voor mij geweest.
Nou ik heb weer genoeg gekletst. Hoop dat in Nederland alles goed met jullie gaat!! Erg leuk dat iedereen me nog zo blijft volgen en mailen, super!!

Foto's: Zijn allemaal van de pig watching tour en de laatste foto is Pascale.

Dikke kus Judith

  • 11 April 2006 - 06:18

    Judith:

    Hey lieve Juud, het is leuk als je 's ochtends op je werk komt en je ziet gelijk een berichtje van jou! Je hebt inderdaad nog heel wat plannen, leuk! Met mij gaat ook alles prima, vandaag nog werken en de rest van de week naar een congres waar ik ook een praatje moet houden. Maak er leuke paasdagen van en nog heel veel plezier daar! Knuffel en kus van mij!

  • 11 April 2006 - 07:35

    Ragna:

    Hee Juud, maar goed dan dat je niet zo'n shooting hebt gedaan. Leek me ook al helemaal niks voor jou... Hier gaat alles nog steeds lekker op wat tentamenstress na. Have fun daar en geniet!

    X Ragna

  • 11 April 2006 - 17:15

    Mama.:

    Ha die Judith,
    Volgens mij ben jij in Ausralië goed aan "de zuip" haha. Maar je staat er nog als een echte lady bij hoor.Zelfs in the middle of nowhere........en we nemen er nog een......XXX mama.

  • 13 April 2006 - 19:56

    Mama.:

    Ha die Judith,
    In Brisbane zul je vast wel kunnen internetten....hoop dat je een leuk hostel hebt gevonden voor de Pasen en ik wil je bij deze graag prettig Pasen wensen. Jij in je bikini en wij nog steeds bij de verwarming.
    Groetjes XXX mama.

  • 15 April 2006 - 21:35

    MarisB:

    Hey Judith! Klinkt super allemaal meis! Ga die dieren maar spotten, dan spot ik ze weer op je foto's! Liefs (alweer vanuit NL...) Maris

  • 18 April 2006 - 14:40

    Susika:

    Poor piggies....... :(
    Maar wel weer mooie verhalen!

    Dikke kussen, Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mitchell

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 55921

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: